Ce este marketingul digital?
Marketingul digital cuprinde toate activitatile de marketing care utilizează un dispozitiv electronic sau internetul. Întreprinderile valorifică canalele digitale, cum ar fi motoarele de căutare, social media, e-mail și alte site-uri web pentru a se conecta cu clienții actuali și potențiali.
Care este rolul marketingului digital intr- o companie?
Marketingul tradițional există în continuare și nu trebuie sub nicio formă neglijat, însă nu putem ignora faptul că există mult mai multe posibilități pentru companii de a ajunge la clienți – prin e-mail, video, social media, motoare de căutare etc.
În prezent, conținutul digital de marketing este atât de frecvent încât consumatorii se așteaptă și se bazează pe acesta ca o modalitate de a selecta un brand de la care vor și cumpără ceva. Marketingul digital este vital pentru ca afacerea ta să ajungă pe radarul potențialilor clienți. Orice brand are măcar un website, iar dacă nu are, atunci sigur are o prezență pe rețelele de socializare sau o strategie de publicitate digitală.
Ai la dispoziție atât de multe opțiuni, încât poți experimenta o mulțime de strategii de marketing sub un buget clar delimitat. De asemenea, ți se oferă instrumente precum tablouri analitice pentru a monitoriza succesul și rentabilitatea investițiilor afacerii tale, mai mult decât ai putea cu un conținut promoțional tradițional.
Cum definește o afacere marketingul digital?
Marketingul digital este definit de utilizarea a numeroase tactici și canale digitale pentru a se conecta cu clienții care își petrec o mare parte din timp: online. De la site-ul web până la activitatile de branding online ale unei companii – publicitate digitală, marketing prin e-mail, broșuri online și nu numai.
Tipuri de marketing digital:
1. Optimizarea motoarelor de căutare (SEO)
2. Marketing de conținut
3. Social Media Marketing
4. Plată pe clic (PPC)
5. Marketing afiliat
6. Publicitate nativă
7. Automatizarea marketingului
8. Marketing prin e-mail
9. PR online
10. Conținut sponsorizat
Marketingul digital funcționează pentru toate companiile?
Marketingul digital poate funcționa pentru orice afacere din orice industrie. Indiferent de ceea ce vinde compania ta, marketingul digital implică în continuare identificarea nevoilor publicului tau și crearea de conținut online valoros. Cu toate acestea, asta nu înseamnă că toate companiile ar trebui să implementeze o strategie de marketing digital în același mod.
- Marketing digital B2B – În cazul în care compania ta este business-to-business (B2B), eforturile de marketing digital sunt cel mai probabil centrate pe generarea de clienți noi online. Din acest motiv, rolul strategiei tale de marketing este de a atrage și de a converti vizitatorii în clienții de cea mai înaltă calitate prin intermediul site-ului web. Dincolo de site-ul tau, axează-ți atenția pe platformele de afaceri, cum ar fi LinkedIn, în care publicul tău țintă își petrece timpul online.
- Marketing digital B2C – Dacă compania ta este business-to-consumer (B2C), în funcție de prețul produselor tale, este probabil ca obiectivul strategiei de marketing digital să fie de a atrage oameni pe website și de a-i transforma în clienți fără să fie nevoie să vorbească vreodată cu un agent de vânzări. Pentru companiile B2C, canale precum Instagram, Facebook și Pinterest pot fi mai valoroase decât platformele axate pe afaceri.
De ce este important marketingul digital?
Marketingul digital te ajută să ajungi la un public mai mare decât ai putea prin metode tradiționale și să vizezi persoanele care sunt cel mai probabil să cumpere produsul sau serviciul tău. În plus, este mai rentabil decât publicitatea tradițională și îți permite să măsori rezultatele zilnic.
Pe scurt, pentru a fi competitiv ca business owner, va trebui să adopți unele aspecte ale marketingului digital, iar noi te putem ajuta!#mhdconsultingro
Contact
Telefon
0731 333 833 - Ilina Sîrbu, coaching
0744 378 549 - Nicolae Căluțiu, consultanță fonduri
Adresă
Strada Iacob Bologa, nr. 1, Sibiu, România
Recent Comments